Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημα;

Η υπηρεσία της παραλαβής των προϊόντων σας από το φυσικό μας κατάστημα δεν είναι διαθέσιμη. Η παραγγελία σας μπορεί μόνο να σταλεί σε σας μέσω κούριερ.


Μπορώ να κάνω μια παραγγελία και να πληρώσω με αντικαταβολή;

Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη. Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με κατάθεση σε τράπεζα, χρησιμοποιώντας τη χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα σας ή μέσω PayPal.


Θέλω να πληρώσω με κατάθεση σε τράπεζα. Με ποιες τράπεζες συνεργάζεστε;

Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει στο λογαριασμό που διαθέτει η εταιρία μας στην τράπεζα Πειραιώς ή στην Εθνική τράπεζα. Θα πρέπει στην παραγγελία σας να αναγράφεται το ονοματεπώνυμό σας και ο αριθμός παραγγελίας. Μόλις πραγματοποιήσετε την κατάθεση, θα πρέπει να στείλετε το καταθετήριο στο info@olishop.gr ώστε να επιταχυνθεί η διαδικασία επεξεργασίας της παραγγελίας σας. Η επεξεργασία της παραγγελίας σας δεν μπορεί να ξεκινήσει μέχρι να επιβεβαιωθεί η πληρωμή του ποσού από εσάς.

Σε περίπτωση που θέλετε να πραγματοποιήσετε την κατάθεση από άλλη τράπεζα θα πρέπει να λάβετε υπ' όψη σας τα έξοδα εμβάσματος που ανέρχονται στα 3 ευρώ.


Είναι ασφαλείς οι πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Όλες οι πληρωμές που γίνονται με χρήση πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας πραγματοποιούνται σε ασφαλές περιβάλλον της Εθνικής τράπεζας. Η Εθνική τράπεζα εγγυάται για την ασφάλεια των συναλλαγών.


Τι γίνεται αν έχω κάνει μια παραγγελία, την έχω πληρώσει και μετά, την ακυρώσω ή το προϊόν που επέλεξα δεν είναι διαθέσιμο;

Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει για την παραγγελία σας και η αποστολή της σε σας δεν καταστεί εφικτή ή ακυρώσετε την παραγγελία πριν την αποστολή της προς εσάς, θα σας ζητηθεί να μας στείλετε έναν τραπεζικό λογαριασμό στο email info@οlishop.gr ώστε να επιστραφεί το ποσό σε εσάς.

Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για τυχόν κρατήσεις που γίνονται από την τράπεζά σας σε περίπτωση που χρειαστεί να γίνει μεταφορά εμβάσματος σε άλλη τράπεζα ώστε να επιστραφεί το ποσό σε σας.


Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Η ακύρωση μιας παραγγελίας είναι εφικτή εντός 24 ωρών υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει αποσταλεί ακόμη σε εσάς. Σε περίπτωση που έχει γίνει ήδη αποστολή των προϊόντων από το φυσικό κατάστημά μας προς εσάς, δεν είναι εφικτή η ακύρωση της παραγγελίας σας.


Αγόρασα ένα προϊόν αλλά είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που ένα προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει να ενημερωθεί η εταιρία μας εντός 48 ωρών από την παραλαβή του από εσάς. Δεν αναγνωρίζεται αποστολή ελαττωματικού προϊόντος αν η εταιρία μας αργήσει να ενημερωθεί για το πρόβλημα που προέκυψε πάνω από 48 ώρες. Τα ελαττωματικά προϊόντα επιστρέφονται στην εταιρία μας και σας δίνεται η δυνατότητα να αγοράσετε άλλα προϊόντα ίδιας αξίας ή να ζητήσετε να επιστραφεί το ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για τυχόν κρατήσεις που γίνονται από την τράπεζά σας σε περίπτωση που χρειαστεί να γίνει μεταφορά εμβάσματος σε άλλη τράπεζα ώστε να επιστραφεί το ποσό σε σας.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει το προϊόν που θα μας επιστρέψετε να συνοδεύεται από το αντίστοιχο παραστατικό πώλησής του. Χωρίς το παραστατικό δεν γίνεται αποδεκτή η επιστροφή προϊόντος. Ο πελάτης επιβαρύνεται αποκλειστικά με τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρία μας. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων σε μας θα αφαιρεθούν από το οφειλόμενο σε σας ποσό σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας σας.

Η επιστροφή των προϊόντων σε μας πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 2 ημερών από την ενημέρωση της εταιρίας μας σχετικά με την επιστροφή τους. Η εταιρία μας θα αποστείλει δικό της κούριερ σε εσάς για να παραλάβει το δέμα. 

Η επιστροφή προϊόντων που υπέστησαν βλάβη λόγω κακής μεταχείρισης από εσάς δεν γίνεται δεκτή.


Τι είναι τα προϊόντα refurbished; Έχουν εγγύηση;

Τα προϊόντα refurbished, ή ανακατασκευασμένα προϊόντα όπως αλλιώς λέγονται, είναι προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί 6 μήνες έως 4 χρόνια και δεν παρουσίασαν ποτέ κανένα τεχνικό πρόβλημα. Τα συγκεκριμένα προϊόντα έχουν περάσει από εξονυχιστικό τεχνικό έλεγχο και είναι πλήρως λειτουργικά. Τα προϊόντα refurbished συνοδεύονται από εγγύηση ενός έτους.